Veel Gestelde Vragen

Bestellen

Wat voor betaalmethoden kunnen er op Dua Living worden gebruikt?

Momenteel accepteren wij enkel Ideal betalingen, in de toekomst worden hier ook credit card transacties aan toegevoegd. Mocht u nou toch op een andere manier willen betalen. Neem dan contact met ons op via info@dualiving.nl.

In wat voor tijd wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen voor 16:00 geplaatst proberen wij altijd de volgende werkdag te leveren. Wij proberen goederen ten alle tijden binnen 3 werkdagen bij uw thuis te hebben.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Indien uw bestelling nog niet bij de bezorgdienst is aangemeld is dit mogelijk. Stuur hiervoor een email naar info@dualiving.nl en wij zullen onze best doen de bestelling aan te passen.

Ik heb besteld en betaald, maar geen email ontvangen?

Als er een betaling is verwerkt is uw bestelling wel degelijk bij ons binnen gekomen. Het kan echter voorkomen dat er toch ergens iets mis gaat. Het is het best dit per email te melden aan info@dualiving.nl, dan kijken we het na en ontvangt u in de meeste gevallen alsnog de bevestiging en anders de reden van het ontbreken hiervan.

Bezorgen

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Bij Dua Living zit er nogal een verschil tussen het formaat en gewicht van onze producten. Kleinere producten gaan doorgaans met PostNL, middelgrote pakketten tot 30 Kilogram met DHL, DPD of XXL Pakket en pakketten boven dit gewicht gaan ten alle tijden met XXL pakket. U ontvangt altijd van ons een track and trace code, voor grotere pakketten wordt u in de meeste gevallen ook gecontacteerd om een bestel afspraak te maken.

Wat bedragen de verzendkosten?

Kleine pakketten worden doorgaans voor 6.95 euro bezorgd, pakketten tot 30 kilogram voor 10 euro en grote pakketten voor 25.

Mijn bezorgadres is anders dan het factuuradres, is dit een probleem?

Dit is uiteraard geen probleem, ons bestelproces bevat de mogelijkheid meerdere adressen aan te geven.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U mag binnen 14 dagen een retournering aangeven, hierna heeft u nogmaals 14 dagen om dit ook daadwerkelijk retour te sturen. Officieel hoeft u hier niet de reden van te geven. Dit laatste hopen wij om uw en anderen in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn toch wel te horen.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

U kunt een retour melden via info@dualiving.nl, aangezien een groot deel van ons assortiment kwa formaat of gewicht buiten de normale post pakketten valt zoeken wij het liefst samen naar een retournerings optie.

Krijg ik mijn geld terug?

U krijgt op z’n laatst 14 dagen na retournering de kosten van het product en de orginele verzendkosten terug. De retourkosten brengen wij normaliter wel in rekening. Het product dient in de ontvangen staat, in de originele verpakking met de meegeleverde accesoires te worden geretourneerd, mocht dit niet zo zijn kan het zijn dat we extra kosten in rekening brengen.

Ik heb een kapot product ontvangen, moet ik dit retourneren?

Als u een beschadigd product hebt ontvangen valt dit niet onder het standaard retour traject, wij zijn dan verplicht een vervangend product aan te bieden, als dit, door bijvoorbeeld vooraad niet mogelijk is, krijgt u uiteraard uw geld terug. Wilt u een defect melden, doe dit dan zo gedetailleerd mogelijk aan info@dualiving.nl.

Overige Vragen

De bovenstaande vragen zijn natuurlijk vrij algemeen, mocht u een andere vraag hebben of wellicht een vraag over een specifiek product, kunt u ons beter een email sturen op dualiving.nl