Dua Living collectie beschikbaar vanaf half december. U kunt wel alvast een back- order bestelling bij ons plaatsen.

Veel Gestelde Vragen

Algemene Vragen

Voornamelijk komen de producten uit Indonesië. De producten zijn voor het overgrote deel met de hand vervaardigd en/of machinaal geproduceerd. De artikelen zijn gefabriceerd door vooraanstaande fabrieken.

De kwaliteitscontrole (QC) wordt ter plaatse bij de fabrikanten uitgevoerd door het team van Dua Living.

Het maatschappelijk verantwoord ondernemen heeft Dua Living hoog in het vaandel. Het is tenslotte de wereld van morgen die wij doorgeven aan de volgende generatie.

Voor de duurzame en etnisch verantwoordelijke wereld van morgen, geloven wij in eerlijke markt- conforme prijzen die betaald moeten worden voor de producten en materialen. Quality over quantity.

De artikelen worden verpakt in duurzame recyclebare kartonnen verpakking. Zonder plastic of schuim, wel zo netjes.

Bovendien is er geen sprake van kinderarbeid in de fabrieken. Waarbij wordt voldaan aan de minimumsalaris eisen en voeren de fabrieksarbeiders de werkzaamheden uit in een veilige en verantwoorde omgeving.

De houtproducten beschikken over een FLEGT- certificaat (Forest Law Enforcement, Governance and Trade Certification). Indien van toepassing hebben de houtproducten tevens een FSC-certificaat (The Forest Stewardship Council Certification).

De elektriciteitsbekabeling beschikt over CE- certificering en voldoet daarmee aan de Europese normen.

Op basis van deze certificering bent u zodoende verzekerd van een verantwoord kwaliteitsproduct.

Naast Nederland en België, waar het gebruikelijke bezorgtarief geldt, kunnen wij in de gehele Europese Unie bezorgen.

Als u uw bestelling wilt plaatsen buiten Nederland of België, neem dan via Info@dualiving.nl contact met ons op zodat we de bezorgkosten voor u kunnen berekenen.

Op al onze producten geldt een garantietermijn van èèn jaar, mits deze om technische redenen kapot zijn gegaan. De garantie geldt niet voor transportschade door derden.

Mocht uw product om technische redenen kapot zijn gegaan, dan ontvangen wij graag de volgende informatie:

  • Ordernummer, productinformatie en persoonlijke informatie;
  • Uitleg van uw klacht;
  • Minimaal 3 foto’s van het mankement;
  • Foto van de verpakking inclusief verzendlabel;
  • Foto van de bestelbon.


U kunt uw reportage opsturen naar Info@dualiving.nl. Wij zullen vervolgens uw aanvraag zo snel als mogelijk in behandeling nemen en een passende oplossing voor u vinden.

Graag ontvangen wij het complete en originele verpakkingsmateriaal. Waarbij ook het hangkaartje. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor extra kosten te rekenen. Indien u niet meer de complete en het originele verpakkingsmateriaal heeft, dan adviseren wij u om het product in een stevige en veilige kartonnen doos te verpakken.

In het geval uw product niet meer op voorraad is en u het product wilt retourneren, dan ontvangt u binnen 10 werkdagen uw aanbesteding terug op uw rekening na ontvangst in het magazijn.

Als u een klacht heeft aangaande onze producten of dienstverlening dan horen wij dat graag. Wij zullen ons uiterste best doen om u zo goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn. 

U kunt contact opnemen via Info@dualiving.nl.

Retournering

Stap 1

In het geval uw product om technische redenen beschadigd of kapot is aangekomen, dan ontvangen wij graag de onderstaande informatie binnen drie dagen na levering.

  • Ordernummer, productinformatie en persoonlijke informatie;
  • Uitleg van uw klacht;
  • Minimaal 3 foto’s van het mankement;
  • Foto van de verpakking inclusief verzendlabel;
  • Foto van de bestelbon.


U kunt uw reportage opsturen naar Info@dualiving.nl. Wij zullen vervolgens uw aanvraag zo snel als mogelijk in behandeling nemen en een passende oplossing voor u vinden.

Graag ontvangen wij het complete en originele verpakkingsmateriaal. Waarbij ook het hangkaartje. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor extra kosten te rekenen. Indien u niet meer de complete en het originele verpakkingsmateriaal heeft, dan adviseren wij u om het product in een stevige en veilige kartonnen doos te verpakken.

In het geval uw product niet meer op voorraad is en u het product wilt retourneren, dan ontvangt u binnen 10 werkdagen uw aanbesteding terug op uw rekening na ontvangst in het magazijn.

Garantie geldt niet voor transportschade door derden.

Stap 2

Nadat uw aanvraag in behandeling is genomen en daaruit is gebleken dat het product om technische redenen kapot is gegaan, dan kunt u eenvoudig via ons Portaal uw bestelling retourneren.

Via deze link kunt u uw bestelling retourneren.

Ziet u toch, binnen de termijn van 14 dagen, van uw bestelling af, dan kunt u via ons Portaal eenvoudig uw bestelling retourneren.

Hierbij gelieve de reden van retour aangeven en uw gegevens invullen.

Via deze link kunt u uw bestelling retourneren.

Graag ontvangen wij het complete en originele verpakkingsmateriaal. Waarbij ook het hangkaartje. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor extra kosten te rekenen. Indien u niet meer de complete en het originele verpakkingsmateriaal heeft, dan adviseren wij u om het product in een stevige en veilige kartonnen doos te verpakken.

U mag binnen 14 dagen uw retournering aangeven, hierna heeft u nogmaals 14 dagen om dit ook daadwerkelijk retour te sturen.
Na ontvangst van uw product in het magazijn ontvangt u binnen 10 werkdagen uw aanbesteding terug op uw rekening.
Indien u een product heeft ontvangen dat om technische redenen is kapotgegaan dan krijgt u de retournering kosten teruggestort.

Bezorging

Bestellingen die vóór 16:00 geplaatst zijn proberen wij altijd de volgende dag te bezorgen. Ten aller tijden heeft u uw aanwinst binnen drie werkdagen bij u thuis.
U krijgt ook de track en tracé toegezonden via de e-mail.

Uw product wordt keurig tot aan de voordeur bij u geleverd.

Kleine pakketten worden doorgaans voor €6.95 euro bezorgd. Middelgrote pakketten tot grote pakketten worden voor €9,95 bij u bezorgd.

Dit is uiteraard geen probleem, ons bestelproces bevat de mogelijkheid meerdere adressen aan te geven.

Bestelling

Dua Living accepteert IDEAL, Bancontact, Applepay, WISE, Mastercard en Klarna. U kunt ook via de bank overmaken. Voor onze bankgegevens kunt contact opnemen via Info@dualiving.nl.

Indien uw bestelling nog niet bij de bezorgdienst is aangemeld is dit mogelijk. Stuur uw aanvraag door naar info@dualiving.nl zodat we uw bestelling kunnen wijzigen of annuleren.
Als uw betaling is verwerkt dan is uw bestelling wel degelijk bij ons binnengekomen. Het kan echter voorkomen dat er toch ergens iets mis is gegaan. Via Info@dualiving.nl kunt u contact met ons opnemen, zodat we uw bestelling kunnen controleren.
Nadat u de bestelling heeft geplaats ontvangt u via de e-mail de ontvangstbevestiging. Ons magazijn zal vervolgens uw product klaarzetten voor verzending.

Overige Vragen

Mocht uw vraag niet in het overzicht staan, dan kunt u contact opnemen via Info@dualiving.nl. Wij staan u graag te woord.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief en wees als eerste op de hoogte van promoties en nieuwe producten.

Wat klanten over ons zeggen

Volg ons op Instagram

Stel ons een vraag

Heeft u vragen over onze collectie of dienstverlening?

Wij staan u met alle plezier te woord. Laat uw bericht achter en wij zullen zo spoedig als mogelijk contact met u opnemen.